2012-04-05 03:13

Tja :DDD


Nu sitter jag i en Litauisk video chat ;D Ska gå sova typ kl 7 eller 8 :D I chat kollar jag och messar med en kille som heter ''zyduxs''. Vad gör min älskling har jag ingen aning :D asso han skrev sista sms till mig  igår på kvällen :D när han gick sova :) asso jag sa typ ingenting då till honom bara normallt godnatt för att ändå han skriver om 10min att han går sova eller nåt sånt, och han skrev ingenting, han sa inte ens att han älskar mig ;( första gång... Mest e jag rädd för min älskling kanske bara spelar... Asso jag har ingen aning, men e rädd som fan :) Aa typ har ingenting att säga mer :D Godnatt people!!! ;)))




/BlackAngel eller Zujikel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!