Hej <3

Idag är Onsdag.
Det är min första inlägg i den blogg. Så jag tänkte berätta lite om mig själv.
Jag gillar vara med vänner sjunga, lyssna på musik, måla tavlor, fotografera, skriva dikter osv. :D
Det här är exempel av mina dikter :)
Bara med dig jag ska ha äventyr
Med dig jag vill leva
Bara med dig jag är uppriktig
Jag tror bara på dig
Jag litar bara på dig
Bara efter dig hoppar jag in i eld
För dig jag kan lämna mitt liv
Du enda känner mig bra
Du enda vet hur jag är
Jag sa ” Jag älskar dig ” bara till dig
Om jag ska dö, jag ska inte sluta
För att du är min låga
In i mitt älskade hjärtat.
Bara med dig jag ska ha äventyr
Med dig jag vill leva
Bara med dig jag är uppriktig
Jag tror bara på dig
Jag litar bara på dig
Bara efter dig hoppar jag in i eld
För dig jag kan lämna mitt liv
Du enda känner mig bra
Du enda vet hur jag är
Jag sa ” Jag älskar dig ” bara till dig
Om jag ska dö, jag ska inte sluta
För att du är min låga
In i mitt älskade hjärtat.

Jag kollar utanför mitt fönster och ser solen, det är lite varmt ute :)
Jag ska åka snart till Eskua och BlackAngel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!